Growing Up

Okej nu tänker jag göra ett djupt inlägg. Japp!
Igår var min ALLRA sista dag i skolan. Jag har precis gått ut nian, vilket både känns underbart och fruktansvärt på samma gång. Det känns underbart för att jag nu bara har 3år kvar i skolan!!!!! YES I WON'T STUDY AFTER GYMNASIET! Men anldeningen till varför det känns fruktansvärt är för att det är så mycket och många jag kommer sakna. Jag grät så sjukt mycket och kunde nästan inte sluta. Jag är en sådan person som har svårt att släppa taget om saker och ting. De flesta i min klasskompisar kommer gå på Bruks eftersom det är närmre än Uppsala.
Det finns chans att JB lägger ner och därför har vi som sökt dit chansen att välja om till idag. Mina val är antagligen låta mitt val vara kvar alltså Estetik Media på JB eller så söker jag till Sam Media på Lundellska eller Sam Beteende på Bruks. Jag VET INTE! Jag vill gå alla linjer och nu känner jag bara starkare för Sam Beteende är typ alla i min klass kommer gå på en Sam linje på Bruks.
 
Men vad jag hatar mest av allt med det här är att nu får jag ett bevis att jag faktiskt börjar VÄXA UPP!!!!!!!!!!! VILL INTE, vill bara vara liten och inte behöva tänka på min framtid.
 

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

jag är helt tvärtom, har alltid längtat tills skolan är slut haha x)

2013-06-16 @ 18:27:58
URL: http://eemma.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0