Grönan

Idag så åkte jag till Gröna Lund med min familj. Haft jätte kul, åkt karuseller och ätit sockervadd. Lite besviken på Eclipse för trodde den skulle snurra snabbare men fortfarande rolig.
Vi stannade för att se på sommarkrysset. Vi hade hyfsade platser. Efter så sprang jag fram till scenen där Oscar Zia stod(hehe)Jag fick ingen bild med honom men jag var typ en halv meter från honom, om ens det. Han var JÄTTE gulllig, han såg till och med till att hälsa på några fans i rullstol. Tycker att Oscar borde fått mest skrik men det var Eric Saade. Den divan skrek bara "HEJ" och gicksedan backstage. Han stannade inte ens en minut för att hälsa på sina fans medan Oscar stannade i typ 10-15 minuter. Så nu har jag ett riktigt skäl att inte gilla Eric.
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad kul och mysigt! Oscar verkar vara en bra kille med fötterna på jorden. :)

2013-06-30 @ 10:26:28
URL: http://makeupbylinnea.blogg.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0