College

Idag så gick jagupp tidigt för jag hjälper till på sommarkul i Furuhöjden, Kick smsa igår och fråga om jag hjälpa till och jag har ändå inget annat för mig. Det ändå jobbiga är att det är tidiga mornar men jag överlever.
Efter så var jag så himla trött jag föll ihop i soffan och ollat på modern family.
Jag har kommit till säsong 4 och nu åker en av personerna till college och vet ni vad jag vill göra efter gymnasiet åka till college. Men nu ska ni få veta problemen, det är USA jag vill åka till och det är långt borta, vet inte om man kan söka med svenska betyg(?) borde man inte kunna och det kostar en j*vla massa pengar. Men fatta vad kul det vore!!! Jag tycker det låter awesome!

Kommentarer
Postat av: Emma Berglund

Svar; Tack så mycket finis! :)

2013-06-25 @ 09:32:27
URL: http://emmaberglunds.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0