Lista för att jag är uttråkad

Jag är uttråkad och trött så en kanske lite smått oseriös lista!
 

Do you sleep with your bedroom door open or closed?

Finns ingen dörr till mitt sovrum så kan inte direkt stänga men när jag sover i rum med dörr har jag den gärna öppen.

 

Do you take the shampoos and conditioner bottles from hotel?

Nej?

 

Would you rather be attacked by a big bear or a swarm of a bees?

Bin skulle jag tro för man kan liksom dra ner till vatten då men en björn och du kan antagligen säga hejdå till livet

 

Do you have freckles?

JUSS

 

What size is your bed?

no idea

 

What is your Song of the week?

#Fail och Gå Mot Rött

 

Do you still watch cartoons?

of course, i'm a child

 

What is your favorite food?

Skräpmat?

 

What movies could you watch over and over and still love?

Typ kärleksfilmer som får en att gråta

 

Would you ever strip or pose nude in a magazine?

Who knows? Ne men antagligen inte, hatar att gå runt i bikini så aa.

 

When was the last time you wrote a letter to someone on paper?

Braaaa tag sedan

 

What is your usual bedtime?

Skoldagar: 22-23 Andra dagar 00 - 03

 

What is your Chinese astrological sign?

Ingen aning

 

How many languages can you speak?

Svenska, engelska, och spanska även om jag inte vet om min spanska lärare skulle hålla med.

 

Ever watch soap operas?

Jajamänsan

 

Are you afraid of heights?

Inte direkthöjder men jag är rädd för saker som kan skada mig och höjder kan ju lätt förknipas med sådant.

 

Do you sing in the car?

Sjunger överallt, bilen, hemma, mitt på stan

 

Do you sing in the shower?

Om duschen tillhör ordet överallt så ja.

 

Do you dance in the car?

Varför inte? Så himla roligt.

 

Occupations you wanted to be when you were a kid?

Jag har typ alltid velat bli skådespelerska men också sångare men det är inte möjligtnär jag inte kan sätta en endaton bland folk. Men det jag vill bli för bara några år sedan var polis och jag folk har sagt att jag skulle bli en bra polis men vette det ja.

 

Do you believe in ghosts?

Ja

 

Ever have a Deja-vu feeling?

Ja men Adina får det mycket oftare

 

What do you wear to bed?

En översize t-shirt/kläninng med stålmannen eller supermannen märke på. Kan inte skilja på dem.

 

Is there a profession you picture your future spouse doing?

Beror väl  på vad jag blir lite men eftersom jag gärna vill bli skådis ser jag liksom Ed Sheeran eller Niall Horan som minaframtida makar så antagligen sångare då :)

Ever been in love?

Inte direkt

 

Who would you like to see in concert?

Har sett 1D en gång så skulle nog säga Taylor Swift

 

Are you patient?

Inte direkt

 

Ever have plastic surgery?

nooo

 

Do you want to get married?

Japp

 

Do you want kids?

Ja om killen inte vill så kan han dra åt h******t. Men inte förrän om typ 10år. 

 

Do you miss anyone right now?

Min klass!!!! Jag vill inte skiljas från dem. Jag vill leva i en värld där vi alltid går tillsammans och där det finnns rosa enhörningar.


Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0