Give it a minute and we'll laugh it off

Idag vakande jag vid 10 och tog det luungt fram till ett då jag gick ut med Charlie. Efter det gick jag till Malin och Kicki men jag kom inte så långt förrän jag kom på att jag kanske glömt stänga altandörren och Charlie var ensam hemma. Så jag vände om och sprang hem tills jag ramlade precis utanför mit hus. Så när jag kom in märkte jag att jag HADE stängt altandörrn så fick plåstra om mig.
Sed<n gick jag igen och mötte upp Adina och Kicki så gick vi ut och fota lite till en ny header. Och sedan skulle vi se på Spring Breakers men vi hann inte så vi baka kolakakor och nej inte normala kolakakor utan några helt andra som såg ut som havreflarn och hade vaniljvisp i.
Det skulle på någon kristensak vid 4 så då gick jag hem och gjorde inget. Vid tjugo i nio gick jag tillbaka då vi skulle se Spring Breakers men dettog evigheter att hitta en länk och så hakade den så det slutade med att vi kolla på ett Vänner avsnitt.
Och det är vad jag är sugen att se nu så det ska jag göra innan jag sussar.
Memories | via Tumblr
Jag skulle vilja ha en sådan gammal kamera!!!

Kommentarer
Postat av: Lorentz

Var med i tävlingen!

Enkelt att vinna! :D

2013-07-04 @ 21:54:48
URL: http://eikarik.com
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0