Do It For Yourself (Not Them)

Idag gick jag faktiskt upp en kvart, 45 minuter tidigare än vad jag brukar. Familjen och jag åkte till Östhammar eftersom Hampus tjej jobbar på ett kafé där. Efter det gick vi ner till hamnen där Oliver fick ett gratis fiskespö. Efter det gick vi runt i den nya lekparken och jag såg rampen som stod på vår skolgård men som de flytta för några veckor sedan.
När jag kom hem blev det en MASSA läsning och jag har läst ut första Hungerspelenboken. Jag har hållt på med den kanske någon vecka men jag har bara läst tre dagar sammanlagt så tycker helt ärligt att jag var duktig som läste ut den så snabbt.
De här bilderna är från när vi var och plocka jordgubbar för typ två dagar sedan. Vi plockade runt 5kg tror jag men de håller redan på att ta slut hehe. Inte nog med att Hampus fyller år snart så kommer det gå åt ännu mer. Så vi planerar iaf att åka och plocka igen innan de stänger allt. Nu tror jag kanske att jag ska noppa lite jordgubbar och se sista avsnittet i säsong fyra i TVD. Blir nog det.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0