Borta ett tag

Okej, ja jag göra inte så mycket blogginlägg men det är för att jag har inte så mycket blogglust trots att jag har lite idéer.
Men idag har värdet inte varit så bra. Grått, mulet och inte så hög tempuratur så det har blivit att stanna inne hela dagen.
Jag har läst rätt så mycket så nu är bok 2 i Hungerspelen utläst och börjat läsa på bok tre. Helt ärligt hade jag glömt vad det var med läsningen jag älskade. Jag hade så mycket böcker att läsa för skolan så att det blev tvång typ. Men nu läser jag frivilligt en bok jag valt själv. Jag älskar boken och att bara kunna försvinna i en annan värld.
Nu längtar jag även till Catching Fire kommer ut på bio. ÄLSKAR trailern trots att jag såg den när jag var i Öregrund bland massa folk skrek jag till vid ett tillfälle. Hehe. Vill ni inte bli utskämda, häng inte med mig!
Scenen jag grät mest av i boken och där jag skrek i trailern. Att ens kolla på bilden får mig att vilja gråta.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0