TJOOOOO BREEEEEES

Hej på er! Idag så hade jag en Power Point presentation, hatar sånt!!!!!
Men aja när vi var på väg till lunchen så gick jag på toa och gissa vad som hände? Jo jag tappade den i toan så där rök min mobil. Sista lektionen hade vi nyhetspratoch för lite skojj skull så tog min grupp en fotbolls utrikesnyhet för att det inte är riktigt vi, haha japp vi är roliga.
När jag kom hem på gymnastiken på kvällen såhade mamma och pappa fixat att jag fick ha mammasgamla samsung. Den är en touch men jag kan inte ha någon app alls på den. Men jag ska i slutet av nästa vecka få en Iphone 4S, hell yeah. Vet vad ni tänker, "lite efter". Men jag bryr mig inte!!! WHOOPWHOOPWHOOP!!!!!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0