Nothing is ever good for you...

 
(Ingen aning varför jag valde den rubriken.)
Någon som känner någon som gör gratis designer, för jag vill ha en ny!!!!!!!
I alla fall så har jag varit vänskaplig med min soffa som vanligt men jag var faktiskt ner en stund till Hampus innebandy match som de vann. De vann trots att laget de mötte spela fult. En kille som var rätt så stor satte sig på Hampus och man kände att det var lite mycket liksom men i slutet fick han rött kort.
Jag tänkte fota för det var så himla fint ute men det var också så himla kallt ute så jag stanna inne :))
Nyss kom mamma hem från Ekerölinjen så hade hon med vit toblerone!!!! WHOOPWHOOP!!!!
Bara för att jag saknar sommaren... Tänk det där var 2 ½ år sedan tiden går så fort.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0