New Year, New Beginning

Så 2013, gud vad tiden går fort jag har bara lust att pausa den även fast det inte går. Jag kan inte sluta tänka på att om et halv år börjar jag ny skola och allt. Men iaf i går så fick vi besök runt 6 sedan åt vi. Vid 23:45 gick vi ut. Vi började smälla typ 3 minuter förtidigt. Precis när den blev 00:00 så smällde vi en raket som ramlade och sköt åt alla olika håll. Så vi kutade i panik in på gården. Riktigt kul faktiskt. Sedan jag drack champange för första gången. Så jävla äckligt asså. Haha, det smakade inte gått.
Some say the world will end in fire. Some say in ice. But from what I've tasted of desire, I hold with those that favor fire. But if I had to perish twice...I think I know enough of hate to say that for destruction ice is also grave, and lots of ice.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0