Gymnasievalet

Så på fredag är sista dagen för gymnasieval. Jag tycker att det här valet var så sjukt svårt men jag tvingade mig att göra det nu. 
 
De jag valde mellan var teater, sam media, sam beteende och estetik media. Jag HATAR val men nu är det gjort så hoppas bara att jag valt rätt. Men den största ångesten för mig är att om jag kommer bli tvungen att åka långt till skolan för det är ju bara jobbigt. Haha :)
 
Någon annan som valt än? Hur tänkte ni och vad valde ni?? :)
Tumblr_m7glb027qw1rq6g9no1_400_largeTumblr_ly1kx3qckk1r4ifl6o1_500_largeTumblr_l3wnkkbvg61qb0gxgo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Emelie -Tävling på bloggen-

Kolla gärna in på min blogg, har två tävlingar!
En där två vinnare får lip tattoos, mönster galaxy och leopard!
Den andra kan du vinna ditt egendesignade iphoneskal från Caseapp!

2013-02-10 @ 22:06:58
URL: http://mlieaxelsson.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0