Mellandagsrea

Idag så åkte jag och Adina in på mellandagsrean i Uppsala. 
 
Bussen gick elva så jag tänkte gå upp 9 för att ha tid på mig och så tänkte jag att jag inte behöver ställa alarm. Jag vaknar jämt runt 8 ändå på morgorna men idag höll jag på att försova mig. Inte för att det spelat någon roll då jag hade två timmar på mig. 
 
Men jag lyckades iaf få med mig en tröja, ett linne, ett par byxor och en sport-bh med mig hem och gissa vad?? Inget av det var på rea, hehe. Så själva rea grejen var inte så lyckad, men jag blev nöjd med mina köp.
En av tröjorna jag fick med mig hem, ingen aning varför det är lila på sidorna av bilden...

Kommentarer
Postat av: Veronica

HAHAH, skaa shoppa på mellandagsrean och köper inga reasaker HAHAH

Svar: Vet, är så jäkla as grym! Hahahhaha!
Johanna, 14 år och drömmare...

2013-12-27 @ 09:35:56
URL: http://salminenveronica.devote.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0