Hejsan människor!

Idag hade jag mitt förbannade matteprov men det gick bättre än vad jag trodde, tror nog att jag blir godkänd iaf.
På svenskan börja vi inte på något nytt eftersom det var sista svenska lektionen på den här terminen. Vi kollade bara på en film som jag sett förr(som inte är speciellt bra) och så spelade vi gepardy(vet inte om det stavs så). Mitt lag kom näst sist, haha men jag är stolt över oss för jag trodde vi skulle förlora.
Igår var hela mediaplanet och handelstvåan i Stockholm. Vi skulle besöka huset vår skola är uppkallad efter och så gick vi på fotografiska. De hade en sjukt rolig fotomaskin där.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0