19, 5 Things You Lust After

Källor: orebroguiden.com och micahs.se
 
1. Gymkort
Vill väldigt gärna ha ett gymkort men för det första så är de rätt så dyra. För det andra så vet jag inte vilket gym jag vill ha det på. Står mellan Actic och Friskis.
 
2. Iphone 5s
Det är egentligen inget fel(eller jo ett, men det stör inte mig så mycket) på min 4s som jag inte ens haft 1år men kan ändå inte låta bli att dregla lite när jag ser 5s:en. Vill så sjukt gärna ha en.
 
3. This Is Us
Jag fick inte se filmen på bio så nu vill jag ha dvdn som precis kommit ut ännu mer!!!!
 
4. Fjärrutlösare
Jag har tänkt på det jätte länge men det blir aldrig av.
 
5. Saker från Victoria Secret
Allt på VS är så jäkla snyggt. Skulle inte vara helt fel att få deras kroppar heller. Har inte sett hela fashion showen, ska nog spela in den när den går på svensk tv eftersom den går på julaftion. Miss Swift sjunger ju då vilket nog gör den ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej,

Hade mailat dig för att du vunnit på min blogg.

Skulle behöva få din adress så att Macskal.se kan skicka dig din vinst

//Nicole

Svar: Jag har för mig att jag svarat. Men jag kan mejla igen.
Johanna, 14 år och drömmare...

2013-12-20 @ 14:03:06
URL: http://nickys.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0