10, Put your music player on shuffle and write thefirst ten songs that play

Jag vet att jag suger för att inte lägga upp det här igår och det kommer typ bara vara samma atiser då jag typ inte har några låtar alls på min mobil för jag lyssnar på mycket oolika musik egentligen.
 
1. Truly, Madly, Deeply (One Direction)
2. Magic (One Direction)
3. Sad Beutiful Tragic (Taylor Swift)
4. Holy Ground (Taylor Swift)
5. Sparks Fly (Taylor Swift)
6. Last First Kiss (One Direction)
7. Everything About You (One Direction)
8. We Are Never Ever Getting Back Together (Taylor Swift)
9. Love Story (Taylor Swift)
10. Stole My Heart (One Direction)

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0