Allra sista jobbdagen

Okej jag har inte bloggat på snart en vecka men tänkte bara dra vad som hänt de senaste tre dagarna.
 
Måndags började jag jobba på SKB Summercamp. Jag gick och la mig vid 22 på söndagen, TCA visades under natten men jag bestämde att jag inte skulle se på det för att jag skulle upp vid 6 på morgonen. Men jag somnade inte förrän vid 4 då TCA faktiskt slutade. Så den natten blev det två timmars sömn.
Efter jobbet så gick jag till biblan. De hade inte boken jag skulle ha men de beställde dit den. Jag hade precis läst ut en serie(ska börja läsa spinoff serien till den) men jag vill läsa om hur mitt favopar möttes så jag lånade första boken. Eftersom jag inte hade något annat att läsa börja jag läsa om boken.
 
Tisdags gick jag upp vid 7 efter en ordentlig sömn. Jag drog mig till jobbet. Det var en dag som jag var irriterad på allt och alla. Vi skulle ha en klassträff på kvällen och jag kände inte för att åka moppe(min moppe och jag har lite problem) så efter ett stort gråtutbrott så fick jag skjuts. Eftersom jag åkte bil så var jag före alla andra vid badplatsen vi skulle vara på. Jag som är rätt paranoid tyckte det var läskigt. Men iaf jag börja prata med Malin i telefon och då kom det någon läskig gubbe men han stack typ direkt igen. När alla kom så hade vi(de flesta från klassen) en liten mysig kväll.
 
Idag så var det först en vanlig jobbdag. Dagen brukar sluta vid 15 men nu hade vi en liten aktivitetskväll också. Så först hade vi från gymnastiken en liten dansuppvisning. Sedan fick alla barn och syskon prova på alla sporter som finns med på lägret. Sedan kom typ Sandra Dahlgren från postkodslotteriet dit. Hon och någon annan kille hade typ en musikal eller vad man nu ska kalla det. Det var så tråkigt att Veronica fick rita på mina ben haha. När det väl var över fick jag skjuts hem. Väl hemma åt jag mat och tog en lång dusch. Jag rakade även benen och gjorde iordning lite saker för skolan imorgon. Lägret fortstätter till fredag men jag kan inte komma eftersom jag börjar skolan imorgon.
 
De var mina senaste dagar, imorgon blir det första dagen i gymnasiet.
Lea hade världens finaste tal om Cory när hon vann en awards på TCA! Ni borde kolla in videon.
Mina ben iiiidag!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0