Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall

Great quote!
Idag hade jag tidig ridning så vi kunde rida ut. Men för att rida ut blev vi tvunga att brodda vissa hästar. Jag lyckades inte själv (för har aldrig gjort det förr) så fick hjälp. Att rida ute var kul, bara att när vi skulle galoppera så drog hästen framför i världens fart vilket gjorde att min häst bocka så att jag hängde på halsen och satte den av i snabb galopp. Så hade inte riktigt kontroll då, hehe. Men annars gick det bra.
Efter då jag kommit hem och duschat så åkte jag moppe ner till Ica och hämtade min avslutningsklänning. Men jag var lite förkort och hade lite för små bröst(haha) så jag tog den till min mormor som ska sy till den lite. Påvägen hem så vurpa jag med moppen. 
Sedan har jag faktiskt damsugit och gjort styrka.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0