April

Andra dagen i rad jag kört styrka på morgonen! Tjohej! Jag har även varit ute på en låååång promenad med mamma och Charlie. Annars har jag spenerat dagen på altanen och läst "Förr eller senare exploderar jag" så nu har jag bara hundra sidor kvar. Hehe, läser rätt så långsamt.
Jag har uppfattat detsom att vårt påsklov är spring break i USA och det känns som de har vädigt festande i bikini medan jag sitter hemma i tjocka kläder och läser, tränar och sitter framför datorn. Haha!
Okejokej nu Nashville för det kommer ha uppehåll 6 veckor sedan. 
526851_563535387012161_693784056_n_large
Ny månad, nya möjligehter, right?

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0