Lista

ditt namn? Johanna
Födelseår? 1997
Hur lång är du? 162,5 cm

Spelar du något instrument?
jag kan spela lite gitarr
Vart befinner du dig just nu? I mitt eget lilla vardagsrum.
Vad är du bra på? Eh... vet faktiskt inte... men något finns det väl, jo att vara lat och envis :))
Har du några husdjur? Japp, en hund, en katt och massa fiskar.
Är du singel? japp forever alone ni vet ;)
Vem är snyggast? Niall Horan!!!!!!!!!!!!!!!

Vad vill du ha just nu? En Macbook Air, tatuering, Wonderstruck, Someday, Take Me Home, Red och MASSA andra saker.
Ditt mål i livet? Leva livet till fullo.
Rädd för? Spindlar
Har du någon vän du känt i 10 år? Eh... ja men ingen jag fortfarande är "vän" med längre direkt det är mer bekanta...
Sjunger du? HELA TIDEN, min familj har tröttnat på mig haha :))
Vad har du för skostorlek? 36/37
Vill du gifta dig? SJÄLVLART
Är du en hälsogeek? Inte direkt...
Vad sover du i? olika ibland i t-shirt och shorts, ibland i linne och ibland i stor t-shirt
Tatueringar du har? Nej men vill ha en "Fearless" på handleden.
Piercingar du har? Om öronen räknas ja annars nej.
Favoritårstid? Sommar!!
Favoritmat och dryck? Favorit mat finns det så mycket av ju!! Det beror på vad jag känner för min kebab och hamburgare kan jag äta dagar i sträck.. Dricka är SPRITE!!
Favoritdjur? Har inget favorit djur...
Vad köpte du senast? eh... minns faktiskt inte... 
Hur svarar du i telefonen hemma? "Hej det är Johanna."
Hur svarar du i mobilen? Om det är någon jag känner "Tjo bree" annars "Hej"
Sov du ensam inatt? Nepp med mina två nallar :))
Det sista du sa högt? "Det gör jag VISST!!!"
Det senaste någon sa till dig? "Nej det gör du inte."
Vad har du druckit idag? Oboy och läsk
Sover du tungt? olika men oftast, tror det...

Drömmer du mardrömmar? Typ aldrig
Hur många kuddar sover du med? I min soffa 2, i min säng 3
Stökigt el välstädat? stökigt
Tumblr_lrxtn7rgcd1qflc5ro1_500_large
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Vet inte...
Vad väntar dig om 10 år? Ingen aning får väl se om 10 år...
Vem får en kram? Eh... vet inte..
Vill du ha barn? Finns bara ett svar JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Är du snäll? Eh... ibland kanse
Är du blyg? Oftast
Tycker folk du är snygg? tror inte det...

Vad har du för planer till helgen? Det är helg nu... nästa helg har jag inte bestämt något...
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja men gjorde det inte i år tror jag...
En film? Dear John
Sängstorlek? 80 eller 90 kanske....

Kommentarer
Postat av: A

Vi har väl ändå känt varandra i nio år? :-P iallafall samma klass...^^

2012-09-16 @ 16:45:50
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0