Självkänsla

Idag så har jag ridit, eftersom den blev uppskjuten så fick jag skjuts ändå så slapp cykla. På ridningen så galoperade jag, red något som kallades "rutan" det gick väl sådär och så blev jag och hästen longerade. Det var jätte kul vi tog i tu med våra problem och ja när det gäller balansen så har jag tydligen den men jag är rädd att ramla av och litar inte på mig sjläv.
När jag har svårt att galopera så är det för att jag stoppar och det gör jag inte för att jag är rädd för fart så här sa min ridlärare. "Jag tror inte du är rädd för fart för du verkar vara en helt crazy tjej som kan göra konstiga saker" och ja allt ledde fram till att min självkänsla inte är så bra och det vet jag redan. Efter så åt vi thaimat från de nya stället här, sedan så duschade jag och nu ser jag på TVD fast de är reklam. Jag missade lite i början för att jag ska vara kattvakt från och med söndag.
Förlåt för det långa och kanske tråkiga inlägget!!!

Haha, första gången jag såg denna bild var i typ maj/juni för två år sedan. Jag satt hemma medan de andra hade åkt till Olivers farmor och farfar. Sedan mmsade pappa denna bilden och skrev "Ska vi ha honom?" Och jag skrev ett jätte glatt svar :)

Kommentarer
Postat av: ajji

nej, selena gomez parfym finns inte i sverige.. än!

/Gomezz ägaren, Ajji

2012-05-18 @ 20:53:44
URL: http://aileenalami.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hej!

Du tävlar ju om att bli veckans bloggtips hos mig :)

Jag tänkte passa på att tipsa om att jag kör en länktävling idag, där länkarna delas ut kontinuerligt. Du har även chansen att bli länkad i min meny med en textlänk därigenom.



Att spamma är okej, reglerna finns här:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/fa-en-lank-hur-latt-som-helst.html#comment

2012-05-19 @ 12:51:56
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Linn - Smilinggirls!

Sv: Tack, va kul att höra! :)

2012-05-20 @ 02:17:53
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0