Ny inköp

Igår var ju mamma och jag i stan och gjorde slut på hennes pengar. Det enda jag köpte för mina pengar var en morsdag present eftersom det är morsdag på söndag. Men iaf till mig köpte vi.

Detta ska jag ha på mig niornas servering för de slutar på en fredag så slutar vi på tisdagen efter och då får ungefär 4 åttor från varje arbetslag servera dem. Jag är en av dem men jag kommer ha på mig ett linne under eftersom en serveris nog inte ska ha ett sådant genom skinligt linne :))
Vit skjorta/linne - Gina tricot 199:-
Höga svarta jeans - Vera Moda 300:-

Bh:n är även med på bilden ovan. Jag fick dessa främst för att ha under min konfirmations/skolavslutnings klänning.
Bandlös bh - Lindex
Trosor - Lindex

De här ska jag ha på skolavslutningen och konfirmationen. Förlåt för skuggan på bilderna blir så med min kamera ibland.
Skor - Din sko


Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0