A-day

Haha, kände bara för att ha den rubriken. :)) Idag har väl nästan varit som en vanlig dag förutom att sista lektionen på engelskan så höll man på dö för man ville ut till det fina vädret. Men innan lunch hade först NO där jag fick veta att jag fått A på Algebra provet, det kändes fett najs. Men vi fick även veta att vår lärare ska sluta efter sommaren för vi har henne i både matte och NO. Efter det så var det rast och sedan matte då jobbade vi lite seda fick vi gå ut och "leka" med boll i det fina vädret. Kommer sakna vår lärare som FAN!

Från rävsten :)) Modell: jag :)) Fotograf: Malin Kamera: Canon PoweShot SX230 HS (Adinas)


Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0