Bildbomb - Johanna

Tjenare! Adina här, ägaren till www.erikzzonz.blogg.se :) Johanna är som skrivet i fjällen för tillfället, så här kommer lite text från mig!
 Nu, när Johanna är borta, kan jag ju passa på att visa några bilder på Johanna från mitt bloggarkiv. Kan ju vara intressant ;) Se och njut!



 På Fredax för några veckor sedan - SVULLOKVÄLL.



 Innan hemfärd från Fredax




 Romme - februari i år



 27 Oktober 2011 - Twilight Fan Event.



 Förra året då Johanna fick i present av oss att få träffa Chris Medina, få hans skiva och autograf på den :)



 Påväg för att se Eclipse förra året.



 Höstas förra året för att hämta biljetterna till Twilight Fan Event.







 En översovning förra året då vi bestämde oss för att sminka varandra :P





 I skolan.



 Ja, vad ska man säga?



 Tvätt AB eller något kallade vi oss ;) Det var för ungefär två år sedan, då vi var lediga från skolan för att tjäna in pengar till gott ändamål.



 Happening 29 Oktober 2010


Ja, det finns miljoner bilder till att lägga upp. Det gäller bara att jag ska orka det, och ni orka se på dem ;)

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0