Tack älskade moster

Hej, idag har jag gått i skolan som vanligt. På musiken skulle vi skriva dikter som vi kanske ska göra till riktiga sånger. Efter skolan drog jag, Matilda, Mathilda, Mathilda och Evelina hem till Evelina. När vi gick till konfan gick vi med två andra killar. Konfan var väl okej som vanligt. Jag gick med Matilda och Mathilda nästan hela vägen hem. När jag kom hem hade min älskade moster lämnat en present till mig och godis till alla grabbarna (tror jag) utan anledning. I paketet var det Breking Dawn som släpptes idag och ett Breking Daen armband och en Breaking Dawn nyckelring. Inte ett lika stort paket jag fick i julklapp 2010 med Eclipse boxen men ändå. Jag hade inte råd att beställa BD nu så jag hoppades att få den i påskpresent men ist fick jag den av min underbara moster Anna-Greta. TACKAR SÅ HIMLA MYCKET!


Kommentarer
Postat av: Saandriiiee - Kungälvs största blogg

Hej din sockertopp! :)

Nu har jag en tävling där du kan vinna tandbleknings kräm ifrån Brilliantsmile :)

Sjuktkul om du anmäler dig !:) Ha de toppen!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/vinn-tandblekning-ifran-brilliansmilese.html#comment



Sen har du ju Dagens blogg också !

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-8.html#comment



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

2012-03-14 @ 21:30:47
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0