Lazy day

Hejsan, ja idag är det en lazy day ungefär. I skolan var det först bild som jag älskade förr men vår nya bild lärare har sabbat allt. Efter det var det hjärtlungräddning vilket var kul. Sedan hade jag spansks och so. Sedan var det lunch. Lasagne (stavning) efter det var det engelska vilket slutade med lite lekar. Ni kanske märker att vår klass leker mycket. Sista lektonen var So men vissa skulle göra nationeltprov så läraren var inte där. Så det blev lite kaotiskt, ska skriva ett lite inlägg om det. Efter så har jag bara latat mig och hjälpt till hemma. Ska snart in i duschen.

Går inte att ladda upp bild, ledsen.


Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0