Fredag=glad Johanna

Ja, idag är det Fredag. Alltså sista praodagen vilket är synd för att det betyder att det är skola på Måndag. Praoen har vart hyfsat kul och mycket bättre än skolan.  Idag så fick jag gå upp kl.7 fast jag inte åker med bussen försän 9. För jag behövde gå till tandläkaren, det gick bra. Efter det gick jag hem åt frukost och latade mig. Sedan drog jag till bussen. Efter det var det en vanlig dag. Jag åt lunch på ett italienskt ställe själv, har tyvärr bara 30 minuters lunch. När jag skulle gå så gick jag lappen jag skulle lämna till skolan där det står omdäme om mig och så fick jag en orkide super fin. Pappa skjutsade hem mig och sedan har jag bara slappat, vart ute med Charlie. Tänkte ut och springa men allt blev så sent så jag tar det imorgon istället. Istället för att springa så sitter jag och äter godis. Det var en tjej som sjäg Love Story (Taylor Swift låt) på the Voice Sverige, har ine hittat någon video men lägger upp den om jag hittar en.

CUTIIIIE!!!!!!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0