SOMMARLOV

Idag runt 10 tiden fick jag SOMMALOV!!
Efter det så samlades vår klass i klassrummet och när Erika (vår lärare som ska sluta) kom in fick hon sina presenter vilket var en mugg som egentligen skulle ha texten "världens bästa lärare på men vi hittade ingen så vi satte på en papperslapp och sedan en bok med texter från alla i klassen. Sedan blev det kramkalas.
Efter det så hämtade vi en bild på erika som vi fick av en annan lärare, den var fett kul.
Sedan sa vi hejdå till Erika en gång till och då började Erika(inte läraren) gråta så jag skrattade åt henne sedan började Adina gråta och skrätta då började jag göra samma sak. Efter ett tag så började Malin också göra det.
Sedan när vi sagt hejdå en sista gång till Erika skulle vi dra men då började Erika(icke lärare) blöd så då gick vi till toaletterna där vi alla böjade skrattgråta igen. Tillslut så slutade vi och drog hem.
Sedan har jag bara slappat. Jag tog även några bilder som ni kanske får sedan :))
 
Jag vet att bilderna är olika stora... Men jag jag kände för att få lite sommar inspiration eftersom man inte direkt får det av vädret så tog lite bilder från weheartit.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0