Trött och irriterad

Som ni ser på  rubriken så är jag trött och irriterad. Ja, jag är trött för att jag alltid är det sedan är jag irriterad för att träningen och pluggningen jag tänkt göra idag haoppade jag, jag har ont i halsen och så har jag ringet hela kvällen efter prao platser. Nu har jag faktiskt fått en plats på blomsterhallen i gränby. Idag i skolan så hade vi ingen lärare första lektionen. Resten av dagen var helt normal. Imorgon har vi engelska prov!!!! BLÄ!

Foto: Jag| Modell: Jag| Text: Nalle Puh


Kommentarer
Postat av: isabelle

söt blogg! jag har gjort mig en ny blogg här på blogg.se så kika gärna in på den! kram :)

2012-02-13 @ 13:03:47
URL: http://isabelleandersson.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0