2012 lista

Tog den från Celine.

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

Kan du tro

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hade ett och det höll jag till April.

3. Fick någon du känner barn?

Jappilappi

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej

5. Vilka länder besökte du?

Finland och Åland räknas.

6. Är det något du saknade 2012 som du vill ha 2013?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tumblr_mfhiwg9s3l1rkd5hzo1_r1_500_large

(weheartit bild)

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

27/7, den dagen på min först konert(Lady Antebellum)

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?

Ingen anning

9. Vilket var ditt största misstag?

Vet inte typ att slarva bort min skolbok kanske?

10. Vilket var ditt bästa inköp?

Ingen aning

11. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, saker till andra

12. Vad gjorde dig riktigt glad?

Mina vänner, familj, 1D och miss Swift

63624_512931198737905_1919490072_n_large

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jag är aldrig sjuk och jag har bara skadat mmig lika mycket som andra år p.g.a. min klumpighet.

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2012?

One Direction, Little Things, Lady Antebellum, Taylor Swift, Red, Begin Again, I Knew You Were Trouble, We Are Never Ever Getting Back Together, ja orkar inte lista alla.

15. Mådde du bättre eller sämre under 2012 än vad du gjort tidigare år?

Bättre skulle jag tro.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

Skolan och mina underbara vänner

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?

TV:n och soffan

18. Hur var din julafton?

som vanligt

19. Blev du kär?

Blev kär? Då räknas det inte om man redan var det? Okej isf nej. Fast jag blev omkär i Taylor Launter

20. Vilket program har varit det bästa på tv?

HATAR sådan här frågar!! TVD, PLL, Grey's Anatomy, Desperate Housewives, New Girl, tror det var dem men kommer antagligen på någon mer senare.

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?

Nej

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?

Har faktiskt inte läst så mycket det här året...

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?

One Direction

24. Önskade du dig något som du fick?

Ja, tattoo

25. Önskade du dig något som du inte fick?

One Direction, Taylor Swift, MacBook Air. Typ det.

26. Vilken var årets bästa film?

Breaking Dawn Part 2!!!!!!!!!!!!

27. Vad gjorde du på din födelsedag?

Firade med släkten

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?

som jag träffa för första gången i år? Ingen aning.

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?

Går inte jag bär allt från tjejigt till killigt så ja att jag tycker om det mesta

30. Vad fick dig att må bra?

Kompisarna, familjen, MUSIKEN!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

Niall MOTHERFUCKING Horan

Niall-say-s-will-you-marry-him-niall-horan-31383231-1200-1136_large

32. Vem saknade du?

Saknar inte direkt människor för jag förlorar aldrig sådana, men ja antagligen som förra året.

33. Vilken var din bästa månad?

Vet faktiskt inte

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?

Massor

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?

Jag kommer resa, försöka njuta mer, försöka med min betyg och det värsta JAG BÖRJAR GYMNASIET!!!!!!!


Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0