Fucking bra dag

Jag vet att jag är usel på rubriker. Men idag så hade jag spanska första timmen då såg vi på en spansk dålig serie men det vart bättre än att jobba, sedan hade vi idrott och då jobbad jag faktiskt bra. Engelskan var nog det jobbigaste. För det sista timmarna hade vi först matte prov sedan lekte vi med bollar och så. Efter skolan gick jag, Malin och Adina till ica och hörnan för att leta efter nyaste nummret av Seventeen men hittade den inte. Men istället hittade vi två andra tidningar där det tod om Breking Dawn. Jag köpte en av dem och kanske ska två imorgon. För imorgon kanske jag inte kan blogga för jag ska till stockholm och se på Ashley Greene och Robert Pattinson.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0