Party like a rockstar

Rubriken har egentligen inget med inlägget att göra men var sugen på att skriva det bara. Just nu sitter jag och ser på 112 liv och död typ. Iaf i dag har vart en hyfsat bra dag förutom att jag vart dö trött. För lixom vi har inte så många riktiga lektioner eftersom vi har tema vecka med de andra 8:orna. Men vi är bara med de andra 8:orna till imorgon. Sedan på Torsdag och Fredag är vi bara vår kalss men det är fortfarande tema vecka. hoppas det ändå blir en bättre skoldag än vad det brukade vara. Näst sista timmen så hade vi musik bara för vi ska ha 7:ornas och 6:ornas musik den här veckan. Det var faktiskt kul, vår klass ska sjunga en låt av Shakira. Sista timmen hade vi idrott därr vi först dansade och jag och Adina försökte dansa med varandra varje dans men en gång lyckades vi inte. Vi sprang också på idrotten och efter det så var jag och Adina ute och sprang. Sedan så hämtade jag lill borsan. Långt inlägg tyvärr.
Juste när jag kom hem fick jag den där nivea creme jag vann på Isabellas blogg. Ni får bilder typ imorgon. Orkar inet tra några nu.

Nån bild från somras.

Jag har fixat lite saker i förra inlägget. Jag har fixat så man kan rösta så gör det och så har jag fixat en av bilderna :) Klicka HÄR som kommer ni dit.

Kommentarer
Postat av: Carla - fotografi

Härliga foton!

2011-11-09 @ 07:10:15
URL: http://standingcarla.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0