Kyrklördag

Japp jag ska till kyrkan idag efersom de tydligen hade gudstjänst på lördagar alla helgona veckan. Aja, jag står nog ut. Jag ska vara i kyrkan om 40 minuter. Efter kyrkan så ska jag såklart blogga lite mer och så jag jag fixa med bilder för det viasd sig att jag egentligen inte behöver lägga alla bilder på USB minnen och så. Så igår kväll när jag märkte det blev jag grymt sur. Jag ska också försöka hinna skriva klart min sena berättelse.
I går runt 8 cyklade jag till Adina föresten. Vi satt och sms typ sendan fem igår för att bestämma vad vi skulle göra och tillslut blev det försent för allt förutom att titta på film. Så vi såg på filmen Taken (kommer reccension senare). Efter det spelade vi kort till tio i tolv. Eftersom jag sällan är ute sent så var mamma på mig att jag måste vara hemma exakt tolv. Juste vi fikade också under filmen.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0