Inge bloggsugen

Ja jag är inte bloggsugen men ändå så är jag det. Haha, knäppt va? Aja idag har jag bara hållt på med datorn fast jag egentligen skulle jobba. Hehe. Aja idag så jobbade vi med sexboken på no:n, malin redovisade och så fick vi skriva på kärleksboken på svenskan, vi pluggade inför provet på spanskan och så sprang vi copperstest på idrotten. Idag lämnade Malin och Adina in sina lappar om att de ville åka med till Romme men jag glömde be mamma skriva på så nu kanske jag inte får plats för de flesta lämnade in i dag. :/ Jag vill mycket hellre åka skidor än att sitta i skolan och jobba. Snälla hoppas med mig. Aja, idag kommer det nog inte bli så mycket läxor. Haha!

Nu märkte jag att fokusen var dålig :/

Kommentarer
Postat av: A

ugh

2011-11-29 @ 21:22:45
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0