Idol nuuu

Här får ni se hur jag reagerar på vilka som går vidare och inte... Älskar när André ler hela jag pirrar då. Men nu ska han läsa upp. Robin först... Det är väl okej. Moa... JA hon är grym! Molly... är väl okej men nu måste André om Amanda P vidare. Amanda F... VAD FAN!!! NU STÅR DET MELLAN AMANDA P OCH ANDRÈ!!! Så nu skiter det sig. Amanda P gick vidare... bra men André åkte ut och mönstret fortsatte. Så nu måste det fortsätta tills nästa vecka så Amanda F åker ut. För om Amanda F åker ut är jag nöjd. Sitter och gråter just nu...

Kommentarer
Postat av: Linnea

SV; jaaa! :'( sjukt tråkigt..

2011-11-11 @ 23:13:27
URL: http://liinnejah.myshowroom.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0