23 December

Idag är det dagen innan julafton. Yey! Ja idag ska jag väl städa klart mitt rum och "vardagrummet" bredvid mitt rum. För emellan de så är det ingen dörr så jag brukar använda båda som mitt rum. Men om man bara räknar det som verkligen är mitt rum så har jag nåst störst rum i huset (ALLTSÅ JOBBIGT ATT STÄDA) för det ända rummet som är större är det riktigta vardagsrummet. Vet det blev krångligt. Jag ska också pynta granen och lite sådant. Vad ska ni göra dagen innan julafton? Nu kommer ni också få bilderna jag lovade igår.

Den här köpte jag från H&M som kostar 10:-

Den här är också köpt på H&M för 10:-

Den här är också köpt på H&M för 30:-

Fick hem denna som jag vann igår :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Får jag låna två av dina bilder?? :)) fast jag vet inte om jag kommer använda dem, men iaf :P för jag orkar inte fota och ladda över egna. :P men jag anger dig som källa. om jag lånar dem. och om jag får såklart. :P

2011-12-23 @ 13:56:59
URL: http://jaagmaalin.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0