Yesterday

 
Godmorgon! Jag tänkte dra igenom gårdagen innan jag måste draa. Det började med att jag spenderade heeela skoldagen med matte nationella som gick väldigt dåligt. Efter skolan så skulle jag klippa mig på ett ställe som jag inte riktigt visste var det låg och det började med att jag gick åt fel håll. Men tillslut hitta jag rätt och klippte mig. Jag blev nöjd då jag bara toppa det lite. 
 
När jag kom hem så tog jag det lugnt i solen innan jag åkte på middag med några andra gymnastikledare. Kvällen var rolig, vi spelade kubb och jag fick typ för första gången ner en såndär kubbgrej. Ja, allt var kul tills jag slog i foten och eftersom jag är så känslig så höll jag ju på att svimma. Så tillslut åkte jag hem, slutet på kvällen blev helt enkelt sådär. 
 
Bilder kommer upp när jag orkar redigera!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0