I figured it out from black and white

New in from H&M 149:-

Hej People! Idag är första dagen av de lediga dagarna den här veckan då jag vaknat tidigt annars har det bara varit tidigast 10 men idag blev det tjugo i nio.
Aja, imorse när jag vakna hade jag för en gångs skull lite olika valmöjligheter av vad jag skulle göra idag men det slutade med att jag åkte in till stan med Hampus och mamma. Först så besiktade Hampus sin bil, sen åt vi lunch innan det bar av till Gränby. På Gränby köpte jag tröjan ovanför på H&M, tröjan kostade egentligen 149:- men jag hade ett 50kr rabatt kort så det blev lite billigare iaf. 
 
När jag kom hem så åkte jag vidare till Capsers fotbollsmatch som var en riktig rysare då de bytte ledning hela tiden men tyvärr slutade det men en förlust. Men dem spelade väldigt bra. Sedan var jag så sjukt trött så det fick bli en skön hemma kväll. Nu ska jag se Ramona and Beezus vilket är en film som alltid kan få mig på bra humör!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0