Hej från klassrummet

Missta inte mitt leende för att jag skule vara glad! 
 
Tjenare people! Imorse så hade jag nationella i engelska(läs- och hörförståelse) vilket gick sådär för mig, håller tummarna och hoppas på det bästa. Just nu sitter jag, Adina och Amanda ensamma i klassrummet och väntar på att göra muntligt i matte då alla som kört före oss slutat och vi kör sist. Och jag typ as irriterad för det, då vi har haft en muntligt redovisning tidigare i matten och då fick vi sluta sist också. Vi kommer också antagligen sluta ännu senare än utlovat och därför anser jag att det är en ännu större anledning för mig att vara förbannad på vår mattelärare... För enligt mig så ska en lärare försöka vara rättvis men han håller uppenbarligen inte med, då några sluta kvart i ett och vi kommer antagligen sluta runt tre!!!!
Okej, nu ska jag sluta gnälla här och fortsätta gnälla på mina polare!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0