Gårdagen

Tre första bilderna är från precis när vi kommit och vi var lite tidiga || Våra medaljer
 
Jag kom hem halv tolv igårkväll och orka inte blogga så jag skriver inlägget nu.
 
Jag gick upp vid 9 för att duscha och göra min matsäck innan vi skulle på gymnastiktävling. Vid tolv så satte jag mig på bussen med alla andra och så åkte vi till Bålsta. Det här var vår allra första RT1 tävling så vi var lite nervös och speciellt när det gäller friståendet då vi precis hade ändrat det. Men jag tycker dem är jätte duktiga och vi lyckades ju kamma hem 3 guldmedaljer, nu tävla vi visserligen i mix/pojk vilket innebär mindre motstånd men jag fortfarande jätte stolt!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0