Fly

 
Ibland vill jag bara sätta mig på ett plan och åka iväg, fly, någonstans där ingen känner mig eller vet om mina misstag, någonstans där jag kan vara exakt vem jag själv känner för. Jag skulle bara vilja klippa alla mina band och sticka utan att sakna någon. Eller att ens komma ihåg någon. Sanningen är att verkligheten, saknaden och hemlängtan skulle komma ikapp mig. Den skulle tillslut hinna ikapp mig och fånga mig. Jag har alltid velat vara en av dem som kan klippa av band på sekunder, en av dem som alltid kan stå på sina egna ben utan någon annan. Därför berättar jag sällan för folk när allt är dåligt och jag inte orkar mer, jag vill inte vara beroende av någon annan eller se svag ut... 
 
Ibland önskar jag att jag hade kraften att bara åka.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0