When you broke my heart, I deserved it because I should never have been so reckless as to give it you in the first place.

Ge mig sommar nu!!!
 
Min söndag började som vanligt med gymnastik. Efter det tog jag tag i mitt rum och så här rent har det nog inte sett ut på flera år då jag städa mitt skrivbord idag. Sedan så övningskörde jag idag, det gick väl sådär. Igår körde jag Hampus lilla volvo och idag körde jag mammas och pappas stora fiat så det var lite skillnad menmen. Sedan har jag gjort några utvärderingar till två kurser och intalat mig själv att det räknas som plugg. Serier och maaat har varit en stoooor del av min dag också. Nu är det läsa som gäller i min as gryma bok, judge me if you want to.

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Hej! Jag har en veckans blogg tävling och om du är intresserad får du mer än gärna vara med och tävla om en länk! Förlåt om du inte gillar liknande kommentarer!

2014-03-31 @ 20:34:21
URL: http://ettass.blogg.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0