Up and Down

 
Idag har inte direkt varit någon dålig dag med den har heller inet varit lika bra som de senaste dagarna. För en bra sak är att kortfilmen är klar vilket är såååå himla skönt. Men jag har också suttit och kollat min mejl hela tiden då jag väntar på två mejl. Ett mejl är om jag fått biljetter till 5sos konserten eller inte men nu har jag inte fått det tyvärr. Fast jag får ändå se dem när de är förband till One Direction, även om det vore kul att få se deras helt egna konsert.
 
Efter skolan så red jag. Idag red jag Decka för första gången. Decka och Jamille är de enda hästarna vars manke är högre än mig, så jag var liiiite nervös men det gick bra för Decka var sjukt snäll. 

Kommentarer
Postat av: isabella

sv: du borde se den! jag tycker den är jättebra! :)

2014-03-27 @ 08:02:30
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa
Postat av: Boel

Låter mysigt :)

2014-03-28 @ 14:20:01
URL: http://bowelz.blogg.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0