Nice Friday

 
Skööön Fredag! Idag när jag vakna imorse stod jag inför ett lite jobbigt val. Antingen så fortsatte jag att sova och var ledig hela dagen eller att åka till fryishov för att köra livräddning och KANSKE höja mitt idrottsbetyg. Tillslut valde jag att åka in för då vet jag att jag gjorde mitt bästa för att höja mitt betyg. 
 
Sedan medan jag, Malin och Adina vänta på bussen köpte vi glass och njöt av vårvädret som kommit igen. Jag testade Magnums nya champange glass, inte speciellt god för att vara helt ärlig menmen... När jag kom hem gjorde jag en stor lunch då jag ätit väldigt lite till frukost. Ja ni ser min lunch här över, jag var så jäkla sugen på att baka scones! Sedan har jag varit på promenad med Charlie, varit ute och fotat självporträtt vilket gick för färligt, kollat ikapp Top Model Sverige och bara tagit det lugnt. Det har varit en rätt så skön dag trots att jag åkte inte till fryishov.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0