Mycket på gång

 
Nu är ännu en måndag förbi. Det har varit en väldigt normal måndag förutom att jag och Amanda sura lite eftersom vi inte hade biljetter till 5sos. När jag kom hem blev det plugg och träning. Träningen blev väldigt lätt då jag inte orkade med något hårt pass. För tillfället har jag faktiskt rätt så mycket att göra och mina gärna håller på att sprängas. Så nu efter att jag har hållt på fixat och trixat hela kvällen tänker jag kolla på dagens avsnitt av top model och lie gamla avsnitt av någon serie. Vi ses baby!(Ingen som fatta? haha)

Kommentarer
Postat av: Linda

bra bild

Svar: Visst är den! :D
Johanna

2014-03-31 @ 23:04:08
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0