Grattis Älskade Pappa!

 
Hejsan bloggisen! Min söndag började med att gratta min älskade pappa som blir 42 idag innan gymnastiken. Efter gymnastiken tänkte jag äntligen slutföra ett skolprojekt men nu verkar det som jag gjort en förbannat stor tabbe och jag hoppas verkligen att det löser sig. Sedan kom iaf gäster och så firade vi pappa. Som ni ser ovan hade mamma bakat och det är är en av gångerna hon bakat lite. Hon brukar baka minst 10 olika sorter, haha. Nu är jag förbannat trött och slits mellan att gå och lägga min några timmar tidigare än vanligt eller ha ett litet modern family maraton, jag tror nog modern family vinner asså. Aja nattinatti på er gullungar! 

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0