Fettisdagen

 
Hejsan allihopa! Idag är det fettisdag!! Det har varit en rätt så skön dag då jag sluta 2 timmar tidigare (även om vissa anldeningar fick mig att önska motsatsen). Efter skolan har jag försökt mig på skolarbete som gick piss och så blev det kickboxningsträning. Jag kom hem tidigt för en gångsskull då vi slutade i tid idag. 
 
Idag ska man ju egentligen äta semla och jag brukar göra det men för att vara ärlig så är det egentligen inte riktigt min grej så mamma köpte något som ser ut som weinerbröd men hette något annat. Aja nu ska jag kola serier och ääääta! Hejhoppgalopp!

Kommentarer
Postat av: Viola

fin header!
Sveriges enda astronaut kommer till min skola om några veckor! Finns inlägg om det på bloggen om du vill veta mer:)
Ha en fin dag!

Svar: Tack :)
Johanna

2014-03-05 @ 12:15:37
URL: http://weightless.myshowroom.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0