Demi Lovato: Stay Strong

 
Jag tycker vekrligen att en av de människor man borde se upp till är Demi Lovato. Hon är verkligen ett bra exempel på att man ALLTID kan bli bättre. Jag tycker hennes dokumentär "Stay Strong" är så jäkla bra, jag har sett den att antal gånger och den kan ALLTID få mig att må bättre. Den påminner mig om att det alltid finns en väg till att må bättre igen, vägen kan vara olika lång med till slut så kommer du må bättre det kan jag garantera så länge du inte ger upp. Sedan så tycker jag även att Demi är sjukt snygg och skulle gärna få hennes utseende, alltid ett plus haha. Nej men Demi är verkligen ett as grymt exempel på bra role model.

Kommentarer
Postat av: fanny ahlm -gravt hörselskadad

Hej, jag har en tävling på min blogg, så kika gärna in och se vad det är för något, kanske något som passar dig? direkt länk --> http://www.nattstad.se/ahlm/tavling-12987269

2014-03-18 @ 20:59:59
URL: http://nattstad.se/ahlm
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0