Don't play games with a girl who can play better

 
Min dag började med en sovmorgon, sååå himla skönt. Jag vaknade nio och hann äta frukost i lugn och ro och fixa massa saker innan jag behövde gå till bussen. I skolan så hade vi matte men där fick vi bara reda på vad vi fick för slutbetyg, jag klarade mig och fick ett C!!! Jag trodde verkligen att jag skulle få ett F på nationella så när det blev ett C så blev hela jag överlycklig. Jag fick även veta vad jag ska få som slutbetyg i digitalt skapande då jag vinglade mellan B och A och allt hängde på mitt slutprojekt och jag fick ett A!!!! Jag var i skolan i två timmar innan jag tog bussen hem. 
 
Hemma så har jag laddat över allt på min dator till en annan dator eftersom vi ska lämna in datorerna imorgon och allt vi har raderas över sommaren. Jag tog en paus i allt och tänkte träna armar men efter en stund gav jag upp för det gick bara inte. Jag har ju kommit efter lite med träningen de senaste veckorna men jag har börjat komma ikapp igen med löpningen men tyvärr inte med styrkan. Jag har också ÄNTLIGEN börjat med min design på min kommande nya blogg, eftersom jag inte kommer ha photoshop under sommaren så gjorde jag allt som behövdes göra i photoshop förutom headern nu.
 
Nu håller jag på att ladda över det sista sen så ska jag göra iordning lite kvällsfika och kolla på Awkward, Faking It och kanske lite Two and a Half Men.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0