Sunday Funday

 
Idag så fick jag sovmorgon eftersom gymnastiken var igår. Det var underbart skönt med att få sova ut. När jag vakna gick jag upp och åt frukost. Sedan så övningkörde jag, först med mamma sedan med pappa. De gånger innan har jag bara kört på en liten väg fram och tillbaka men idag körde jag runt här där jag bor och så fråga mamma om jag ville åka på 288an men då fega jag ur haha. Det är har skett lite plugg, inte så mycket men jag har heller inte super mycket i skolan just nu som tur är. På eftermiddagen åkte vi en liten stund till min älskade kusin och firade henne, tror hon fyller 21. Stor koll jag har asså!
 
Nu ska jag se om jag lyckas plugga något mer eller om jag bara ska göra något kul, haha.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

fin bild!

Svar: Tack :)
Johanna

2014-04-07 @ 10:45:12
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: Ronja

fin! :D

2014-04-10 @ 15:09:23
URL: http://rustandstardust.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0