Påskdagen

De här var de enda som ville ställa upp på bild, farmor och farfars hund Wilma och min två söta kusiner.

Idag blev jag väckt av pappa eftersom han verkar tycka att det är jätte kul att gå och väcka folk. Men iaf efter jag ätit frukost och duschat drog vi till min farmor och farfar för att fira påsk med dem och min moster och hennes familj. Det var väldigt mysigt, vi åt ingen påskmat som tur var eftersom vi åt det igår. Jag lekte med min kusin på mitten bild hyfsat mycket trots det faktum att han är lite rädd för mig och så solade jag då värdet var UNDERBART. Jag ångra mig faktiskt lite att jag inte tog shorts men ni vet, svarta jeans är ju inte heller helt fel.
 
Nu på kvällen blev det promenad med mamma och Charlie och en massa godisätande.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0